REZULTATE EXTRAORDINARE, PE MĂSURA IMPLICĂRII BRAȘOVENILOR

Astăzi, 17 noiembrie  2021, se împlinește 1 an de când campania noastră SOS Canalizarea! a fost lansată. Prin desfășurarea ei, am încercat să încheiem un parteneriat simplu între noi și oameni: informarea, educarea și conștientizarea populației, sunt , responsabilitățile noastre, iar cetățenii, atâta timp cât știu ce au de făcut, vor proteja apele, sistemul de canalizare și mediul înconjurător.

Până în acest moment, statisticile primite de la Stația de Epurare Brașov cu privire la deșeurile (șervețele umede, discuri, absorbante, bețișoare) recoltate de pe grătare și site, sunt mai mult decât încurajatoare.

În anul 2021, avem cu 34% mai puține deșeuri față de 2020 și cu 26% mai puține față de 2019, pentru perioada ianuarie – octombrie.

Le mulțumim tuturor celor implicați pentru că au conștientizat importanța unui comportament potrivit, corect, față de mediul înconjurător și sistemul public de canalizare

Ce am făcut în primul an de campanie? Pe scurt, următoarele:

  • Banner pe site și pe Facebook
  • Stand tematic la parterul sediului Crișana
  • Am tipărit 10.000 de afișe și autocolante și am distribuit deja peste 9.000 dintre ele (scări de bloc, instituții, lifturi, toalete, școli)
  • Am tipărit și distribuit 35.000 de flyere către toți clienții noștri
  • Am apărut la 3 emisiuni locale de radio și televiziune
  • Am promovat campania și am apărut la 4 televiziuni naționale
  • Am elaborat, postat și promovat 25 articole pe tema șervețelelor umede, a deșeurilor din apele uzate, a canalizării brașovene, cu impact de aproape 60.000 de persoane
  • Am organizat un concurs pentru elevii claselor 0-VIII – Un proiect APArte pe tema protejării canalizării: 21 de școli și 55 de clase
  • Am colantat 6 mașini cu însemnele campaniei, pentru a fi purtătoare de mesaj în oraș și la intervenții
  • Am montat un mesh de 22 m2 la sediul Crișana, care să aibă vizibilitate maximă pentru pietoni și conducători auto aflați în trecere
  • Am realizat un spot animat de 60 secunde care este postat pe site, a fost promovat pe pagina de FB și pe monitoarele aflate în Centrul Relații Clienți din sediul Crișana.
  • În prezent, promovăm spotul prin intermediul monitoarelor instalate în mijloacele de transport în comun
  • Am realizat 6 spoturi de radio, care sunt difuzate la două posturi locale

Ce ne propunem să mai facem?

  • Colantarea a încă 10 mașini pentru a fi purtătoare de mesaj
  • Realizarea unui film de promovare, prin care să explicăm procesul de epurare, pe înțelesul tuturor
  • Redactarea de materiale informative pentru site și Facebook
  • Organizarea unui concurs pentru adulții interesați și responsabili, cu premii atractive

Vom reveni joi, 18 noiembrie 2021, cu detalii legate de concurs, pentru toți acei care doresc să participe și să câștige premii atractive și utile.

La mulți ani, campaniei noastre!

ÎMPREUNĂ PĂSTRĂM APELE CURATE!