Trăim vremuri complicate, în care trebuie să ne protejăm în mod constant. De aceea, ne-am organizat activitatea în așa manieră, încât să putem face față tuturor solicitărilor clienților, dar și intervențiilor la rețelele de apă și canalizare!

Unele activități de-ale noastre nu au cum să se poată realiza online, cum ar fi intervențiile la avarii, la rețelele de canalizare, epurarea sau analizele efectuate în laboratoarele noastre. Pentru toate celelalte, avem soluții, tocmai ca voi să nu vă mai deplasați.

Astfel, documentațiile pentru avize tehnice pot fi depuse doar pe site. Pentru detalii, intrați aici: https://www.apabrasov.ro/servicii/tipuri-avize-tehnice/. Contractele au același regim, indiferent de natura situației: https://www.apabrasov.ro/formulare-online/.

Orice altă problemă aveți, sunați la 0268/926, Call Center, telefon la care se răspunde cel mai târziu, în 8 secunde. Dispeceratul funcționează și el, în regim non-stop.

Plățile le puteți face electronic, utilizând aplicațiile Contul Meu și ApaBrasov-Mobile.

Nu încurajăm, în aceste zile, prezența fizică la sediile noastre. Dar, în spatele fiecărei variante electronice, se află un om pregătit să vă ajute.

Vă dorim sănătate și alegeți responsabilitatea în relația cu noi!