Pe parcursul derulării stării de urgență, respectiv a stării de alertă, vă recomandăm să folosiți canalele de plată electronice.

Plata online

Plătește securizat folosind aplicația Contul Meu – opțiunea Plată facturi online.

La ghişeele BRD și ING Bank pentru efectuarea plăţii este necesară factura.

Numerar sau cu card bancar

Plata facturii se poate face:

  • la casieriile Companiei din str. Crișana nr.1-3 (lângă Piaţa Dacia): numerar sau prin POS bancar;
  • prin casieri-încasatori de teren ai Companiei Apa Brasov S.A. identificați prin legitimații de serviciu;
  • prin terminalele PayPoint, Un-Doi centru de plăți (pentru efectuarea plății este necesară factura);
  • debit direct: pentru clienţii care au cont bancar deschis la BRD, ING Bank și BCR ;
  • la bancomatele BRD (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BRD;
  • la ROBO BRD (APT): numerar sau cu card bancar;
  • la Oficiile Poștei Române: pentru efectuarea plății este necesară factura
  • la bancomatele BCR (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BCR;
  • la MFM&APT BCR: numerar.

Ordin de plată

Plata facturii se poate face cu ordin de plată

  • pe suport hârtie la ghișeele BRD sau
  • electronic utilizând serviciul Internet Banking al Băncii clientului,

situații în care clientul va specifica următoarele informații de pe factura sa:

    1. Beneficiar: Compania Apa Brașov S.A.
    2. IBAN beneficiar:
      • RO81BRDE080SV05660200800  
      • RO39INGB0001008199998918
      • RO78BACX0000000642579002
      • RO27RNCB0053051410440001
    3. Detalii tranzacție:
      • Codul de Client și Numărul facturii