Îi sfătuim pe toți clienții să apeleze la noi doar în regim on line. Pentru tot procesul comercial, asigurăm aceleaşi servicii ca până acum. Iată ce aveţi de făcut în această perioadă:

  • Cererile de contractare, cele pentru obţinerea avizelor, sesizările și reclamațiile se trimit pe adresa clienti@apabrasov.ro, primesc număr de înregistrare şi sunt tratate corespunzător de către colegii noştri; clientul va primi, tot pe e-mail, răspunsul oficial;
  • Facturile pot fi plătite,  prin următoarele mijloace de plată: debit direct pentru clienţii care au cont bancar deschis la BRD, ING Bank şi BCR; la bancomatele BRD (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BRD; la bancomatele BCR (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BCR;
  • De asemenea, vă stăm la dispoziţie pentru plata on line a facturilor şi emiterea facturii în sistem electronic prin aplicaţia  Contul Meu – disponibilă pe www.apabrasov.ro;
  • Aplicaţia ApaBrasov-mobile vă asigură suportul pentru operaţiunile comerciale ( transmitere autocitire, factura electronică, plata online)
  • Orice întrebare aveţi, sesizare sau reclamaţie o puteţi adresa telefonic la numărul disponibil non – stop: 0268/926 (disponibil pentru apelare directă și pe site)

Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă dorim multă sănătate!