Dispeceratul Companiei Apa Brașov este la datorie în aceste zile. Operatorii noștri preiau toate solicitările voastre, de natură tehnică, spărturi de conductă și desfundări de canalizare la numărul de telefon disponibil non-stop – 0268/926.

Iată cum funcționează:

  • Dispecerul de serviciu preia informațiile, le înregistrează și programează echipa de permanență pentru intervenție, în funcție de gravitatea solicitării
  • Programarea se face cronologic, în ordinea primirii; excepție fac urgențele, care au întâietate
  • Echipa de permanență merge la adresă și realizează reparația; sunt situații în care intervenția nu poate fi efectuată pe loc, din motive de vreme, întuneric sau complexitate;

Ce se întâmplă când problema nu este rezolvată integral?

  • Pentru rețeaua de apă – atunci când spărtura nu este rezolvată, lucrarea este programată pentru a doua zi, când angajații Secției Apa intervin cu utilaje și cu personal specializat
  • Pentru rețeaua de canalizare – echipa de permanență asigură doar desfundarea, în intervalul orar 9.00 – 21.00, zilnic; procedeele de curățare și spălare a conductelor se realizează doar de către Secția Canal, cu utilaje dedicate și personal specializat

Colegii noștri de la Dispecerat lucrează în permanență în ture de 12 ore, pentru a asigura funcționalitatea serviciilor noastre.