Pe parcursul derulării stării de urgență, respectiv a stării de alertă, vă recomandăm să folosiți canalele de plată electronice.
Plata online
Plătește securizat folosind aplicația Contul Meu – opțiunea Plată facturi online.
La ghişeele BRD și ING Bank pentru efectuarea plăţii este necesară factura.
Numerar sau cu card bancar
Plata facturii se poate face:
- la casieriile Companiei din str. Crișana nr.1-3 (lângă Piaţa Dacia): numerar sau prin POS bancar;
- prin casieri-încasatori de teren ai Companiei Apa Brasov S.A. identificați prin legitimații de serviciu;
- prin terminalele PayPoint, Un-Doi centru de plăți (pentru efectuarea plății este necesară factura);
- debit direct: pentru clienţii care au cont bancar deschis la BRD, ING Bank și BCR ;
- la bancomatele BRD (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BRD;
- la ROBO BRD (APT): numerar sau cu card bancar;
- la Oficiile Poștei Române: pentru efectuarea plății este necesară factura
- la bancomatele BCR (ATM): Serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BCR;
- la MFM&APT BCR: numerar.
Ordin de plată
Plata facturii se poate face cu ordin de plată
- pe suport hârtie la ghișeele BRD sau
- electronic utilizând serviciul Internet Banking al Băncii clientului,
situații în care clientul va specifica următoarele informații de pe factura sa:
-
- Beneficiar: Compania Apa Brașov S.A.
- IBAN beneficiar:
- RO81BRDE080SV05660200800
- RO39INGB0001008199998918
- RO78BACX0000000642579002
- RO27RNCB0053051410440001
- Detalii tranzacție:
- Codul de Client și Numărul facturii